FAQ

Jak wygląda struktura Spółki Polwax?

+

Nasza firma posiada dwie siedziby z lokalizacjami w Czechowicach-Dziedzicach oraz w Jaśle. Do obu z nich regularnie prowadzimy rekrutacje uzupełniające oraz na nowo uruchamiane stanowiska, w związku z otwarciem nowych instalacji i wprowadzeniem nowoczesnych procedur i technologii. Rekrutujemy na stanowiska wymagające zróżnicowanego doświadczenia.

Jakie wymagania stawiane są kandydatom?

+

Wymagania zawsze są uzależnione są od potrzeb danego stanowiska i dokładnie określone w ogłoszeniu rekrutacyjnym. Stawiamy przede wszystkim na ludzi z wiedzą i pasją, którzy będą stanowili doskonałe uzupełnienie naszego zespołu.

Czy Polwax S.A. prowadzi programy staży i praktyk?

+

Aktywnie działamy w zakresie edukacji i szkolenia młodzieży ze szkół średnich technicznych oraz studentów kierunków związanych z działalnością naszej firmy. Wśród uczestników programów praktyk szukamy potencjalnych kandydatów na stanowiska, które wymagają uzupełnienia. Wielu naszych praktykantów, po zakończeniu okresu praktyk zostaje z nami na dłużej.

 

Aktualnie prowadzimy program praktyk studenckich w ramach umów z Politechniką Śląską oraz Akademią Górniczo-Hutniczą.

 

Współpracujemy szerzej z uczelniami technicznymi, w ramach możliwości pozyskania Kandydatów już pod kątem konkretnych specjalności.

 

Pozostajemy w kontakcie również z absolwentami szkół średnich technicznych celem nawiązania współpracy i praktyk.

 

Bierzemy także udział w spotkaniach konsultacyjnych organizowanych przez lokalne władze i szkoły, np. Zespół Szkół „Chemik” w Jaśle, dot. dostosowania oferty edukacyjnej do potrzeb rynku pracy, gdzie poruszamy kwestie kształtowania profilu absolwenta szkoły do oczekiwań przedsiębiorców, tym samym zwiększając szanse uczniów na osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.

Gdzie zamieszczamy informacje o rekrutacjach?

+

Aktualne ogłoszenia o pracę można znaleźć na portalu: www.pracuj.pl oraz w zakładce Kariera na naszej stronie www.polwax.pl.

Jak wygląda proces rekrutacyjny w Polwax S.A.?

+

Rekrutacje odbywają się głównie własnymi wewnętrznymi zasobami ludzkimi Biura Zarządzania Personelem, przy aktywnym udziale przyszłych zwierzchników. Po uruchomieniu rekrutacji na dane stanowisko pracownicy naszego Biura Zarządzania Personelem publikują ogłoszenia w dostępnych nam kanałach. W przypadku niektórych rekrutacji Spółka korzysta z usług sprawdzonych HR Partnerów, z którymi pozostaje w stałym kontakcie. Po zamknięciu pierwszego etapu wybieramy najlepsze kandydatury, spośród zebranych aplikacji, a następnie kontaktujemy się z wybranymi Kandydatami i zapraszamy ich na rozmowę rekrutacyjną. Rozmowy zazwyczaj odbywają się w siedzibie naszej firmy. Następnie, po analizie wszystkich zebranych informacji, podejmujemy decyzję o zatrudnieniu wybranego kandydata.

Jakie dokumenty są wymagane w procesie rekrutacyjnym?

+

Wymagamy aplikacji w formie CV. W późniejszym etapie czasami prosimy Kandydatów o uzupełnienie danych.

Jak długo trwa proces rekrutacyjny?

+

Zazwyczaj proces zamyka się w 8 tygodniach.

Jak mogę się upewnić, że moja aplikacja została przyjęta?

+

Aplikując z poziomu naszej strony po pozytywnym przyjęciu aplikacji pojawia się odpowiedni komunikat. Po przesłaniu aplikacji mailowo – wysyłamy wiadomość zwrotną. W przypadku aplikacji z poziomu strony pracuj.pl portal potwierdza pozytywne przyjęcie zgłoszenia.