Recruitment Process

do uzupełnienia.

Current recruitment offers

(Polski) Nazwa stanowiska
(Polski) Lokalizacja
(Polski) Kategoria

(Polski) Kierownik Biura Marketingu

Jasło
Bieżące
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W związku z rozwojem poszukujemy osoby, doświadczonej, energicznej i ambitnej, lubiącej wyzwania i dynamiczne środowisko, posiadającej wewnętrzną motywację do osiągania sukcesów.

 

Miejsce pracy: Jasło, Czechowice – Dziedzice

 

Opis stanowiska:

  • tworzenie oraz realizacja strategii marketingowej w Spółce,
  • budowa oraz zarządzanie zespołem marketingowym i koordynowanie jego prac,
  • podejmowanie niestandardowych działań w poszukiwaniu kierunków rozwoju i ekspansji,
  • opracowywanie propozycji produktowych we wszystkich obszarach aktywności produkcyjnej i usługowej Spółki,
  • bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji,
  • nadzór nad stronami internetowymi Spółki,
  • ścisła współpraca ze wszystkimi działami w Spółce,

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe , (preferowane: marketing, zarządzanie),
  • znajomość specyfiki kanałów sprzedaży,
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • samodzielność w działaniu, inicjatywa, kreatywność,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • prawo jazdy kat. B niezbędne do odbywania podróży służbowych (oddział w Czechowicach – Dziedzicach).

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
  • zapewniamy wsparcie przy wdrożeniu do pracy doświadczonej kadry,
  • pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe),
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych kwalifikacji,

(Polski) Kierownik Biura Informatyki

Jasło
Bieżące
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Poszukujemy osoby, dla której praca w IT jest pasją i sposobem na samorealizację, lubiącej wyzwania i dynamiczne środowisko, posiadającej wewnętrzną motywację do osiągania sukcesów.

 

Miejsce pracy: Jasło

 

Opis stanowiska:

  • organizacja i nadzór pracy informatyków w Spółce,
  • kontrola i serwis systemów informatycznych funkcjonujących w Spółce,
  • wdrażanie poprawek w aplikacjach i bazach danych,
  • administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem systemu ERP,
  • monitorowanie i zapewnienie bezpieczeństwa sieci,
  • zapewnianie sprawnego działania sprzętu komputerowego i oprogramowania,
  • ścisła współpraca ze wszystkimi działami w Spółce,

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znajomość zasad funkcjonowania systemów klasy ERP, WMS,
  • znajomość baz danych MS SQL i Oracle,
  • znajomość środowiska Windows,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • prawo jazdy kat. B niezbędne do odbywania podróży służbowych (oddział w Czechowicach – Dziedzicach).

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
  • zapewniamy wsparcie przy wdrożeniu do pracy doświadczonej kadry,
  • pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe),
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • atrakcyjne wynagrodzenie w zależności od posiadanych kwalifikacji,

(Polski) Kierownik ds. Rozwoju Rynku – Business Development Manager

Czechowice - Dziedzice
Archiwalne
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W związku z rozwojem produkcji świec dekoracyjnych poszukujemy osób na stanowisko: 

Kierownik ds. Rozwoju Rynku – Business Development Manager

Miejsce pracy: Polska, (biuro w Czechowicach – Dziedzicach)

 

Opis stanowiska:

· współuczestnictwo w budowie nowej marki na rynku wyposażenia wnętrz,

· przygotowywanie i prowadzenie różnorodnych działań sprzedażowych, w tym wizyt u klientów,

· realizacja założonych celów sprzedażowych,

· współudział w tworzeniu asortymentu i strategii handlowej w oparciu o potrzeby rynku,

· poszukiwanie nowych klientów na runku krajowym i rynkach zagranicznych oraz budowanie długotrwałych relacji z nimi,

· nadzór nad przygotowaniem umów i dokumentów związanych z procesem sprzedażowym,

 

Wymagania:

· doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi w kraju i za granicą – warunek konieczny,

· zainteresowanie tematyką wystroju wnętrz,

· umiejętność budowania i utrzymywaniu długotrwałych relacji z klientami,

· zaangażowanie, optymizm i odpowiedzialność,

· mocno rozwinięte umiejętności analityczne i negocjacyjne,

· znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,

· czynne prawo jazdy kat. B – gotowość do odbywania częstych podróży służbowych,

· doświadczenia w branży wyposażenia wnętrz – mile widziane.

 

Oferujemy:

· umowa o pracę na pełny etat,

· dużą samodzielność w realizacji zadań,

· rozwój zawodowy w Spółce o stabilnej pozycji na rynku,

· praca w międzynarodowym środowisku biznesowym,

· pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę,

· świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe),

· ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,

· atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,

· niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.

 

(Polski) Mechanik/Elektryk

Czechowice - Dziedzice
Archiwalne
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

W związku z rozwojem zakładu produkcyjnego poszukujemy osób  chętnych do udziału w procesie rekrutacji, zaangażowanych, pozytywnie nastawionych, ambitnych w celu podjęcia pracy na stanowisku:

Mechanik –  Elektryk w dziale utrzymania ruchu

Miejsce pracy: Czechowice – Dziedzice

 

Opis stanowiska:

  • wykonywanie zadań utrzymania ruchu związanych z realizacją planu przeglądów oraz remontów,
  • usuwanie usterek maszyn i urządzeń,
  • proponowanie rozwiązań usprawniających proces produkcyjny, w tym funkcjonowanie maszyn i urządzeń,
  • zapobieganie awariom urządzeń poprzez działania prewencyjne,
  • przezbrajanie i regulacje maszyn dla potrzeb technologicznych i produkcyjnych,
  • utrzymanie w nienagannym stanie technicznym i zapewnienie sprawności działania maszyn, urządzeń i instalacji.

 

Wymagania:

  • wykształcenie kierunkowe – mile widziane średnie techniczne,
  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • uprawnienia eksploatacji urządzeń elektrycznych,
  • zaangażowanie, optymizm i odpowiedzialność,
  • umiejętność czytania schematów mechanicznych i elektrycznych.

 

Oferujemy:

  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko i wsparcie doświadczonej kadry,
  • pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.

 

(Polski) Specjalista ds. BHP i Ochrony Przeciwpożarowej

Czechowice - DziedziceJasło
Archiwalne
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Poszukujemy osób, dla których praca w Służbach BHP  jest pasją i sposobem na samorealizację, lubiących wyzwania i dynamiczne środowisko, posiadających wewnętrzną motywację do osiągania sukcesów.

Miejsce pracy: Czechowice/Jasło

 

Opis stanowiska:

  • Realizacja zadań służby BHP, wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów i prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z regulacjami prawnymi oraz systemem zarządzania BHP PL-N 18001.
  • Współpraca z kierownictwem Spółki w zakresie ciągłej poprawy warunków i bezpiecznej organizacji pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników w zakresie BHP.
  • Doradztwo z zakresu BHP, prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu BHP.
  • Przeprowadzanie analiz stanu BHP, ocen zgodności z mającymi zastosowanie przepisami prawa i innymi oraz sporządzanie odpowiednich raportów.
  • Koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP i ppoż.
  • Bieżące kontrole stanowisk pracy w zakresie przestrzegania zasad BHP.
  • Współpraca i reprezentowanie Spółki przed instytucjami zewnętrznymi.
  • Udział w sporządzaniu dokumentacji wypadków przy pracy, chorób zawodowych, wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (kierunek: Bezpieczeństwo i Higiena Pracy).
  • Praktyczna znajomość przepisów BHP, dyrektyw UE i prawa pracy.
  • Co najmniej 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w pracy w zakładzie produkcyjnym.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Excel).
  • Samodzielność w działaniu, odpowiedzialność.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.

 

Oferujemy:

  • Dużą samodzielność w realizacji zadań.
  • Rozwój zawodowy w Spółce o stabilnej pozycji na rynku.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku biznesowym.
  • Pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę.
  • Świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
  • Gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.

(Polski) Młodszy Laborant

Jasło
Archiwalne
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Opis stanowiska:

  • wykonywanie analiz fizykochemicznych: surowców, chemikaliów, ścieków, półproduktów i wyrobów gotowych,
  • analiza i interpretacja otrzymanych wyników,
  • pobieranie i dostarczanie do laboratorium prób produktów gotowych, chemikaliów, prób ruchowych,
  • projektowanie i opracowywanie nowych procedur badawczych,
  • uruchamianie i wdrażanie nowych technik laboratoryjnych,

Wymagania:

  • wykształcenie średnie techniczne/wyższe chemiczne,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • rozwinięte zdolności analityczne, rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
  • czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do odbywania podróży służbowych,
  • dyspozycyjność,

Oferujemy:

  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko i wsparcie doświadczonej kadry,
  • rozwój zawodowy w Spółce o stabilnej pozycji na rynku,
  • praca w międzynarodowym środowisku biznesowym w akredytowanym laboratorium,
  • pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe,

(Polski) Inżynier Sprzedaży – sprzedaż eksportowa

Jasło
Archiwalne
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Poszukujemy osób, dla których praca w sprzedaży jest pasją i sposobem na samorealizację, lubiących wyzwania i dynamiczne środowisko, posiadających wewnętrzną motywację do osiągania sukcesów, oraz gotowość do odbywania częstych podróży służbowych, w tym również zagranicznych.

Miejsce pracy: Jasło,

 

Opis stanowiska:

  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz partnerów handlowych na rynku europejskim,
  • realizacja założonych celów sprzedażowych,
  • negocjowanie warunków współpracy oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami,
  • bieżąca analiza rynku europejskiego,
  • analiza, nadzór nad przygotowaniem umów i dokumentów związanych z procesem sprzedażowym w języku polskim oraz angielskim,
  • analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty,
  • sporządzanie ofert w odpowiedzi na wymagania techniczne i technologiczne klientów,
  • obsługa klientów z rynków eksportowych zapewniająca zaspokojenie ich potrzeb w zakresie doradztwa technicznego i technologicznego,
  • doradztwo techniczne dla klientów w zakresie rozwiązań produktowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne,
  • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane w branży petrochemicznej),
  • dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
  • dobra znajomość jednego ze wskazanych języków: niemiecki, hiszpański, włoski lub rosyjski (mile widziane),
  • samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • kreatywność i innowacyjność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość i efektywne wykorzystywanie technik sprzedaży,
  • otwartość i umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów,
  • dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • czynne prawo jazdy kat. B – gotowość do odbywania częstych podróży służbowych

Oferujemy:

  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko i wsparcie doświadczonej kadry pracowniczej,
  • dużą samodzielność w realizacji zadań,
  • rozwój zawodowy w Spółce o stabilnej pozycji na rynku,
  • praca w międzynarodowym środowisku biznesowym,
  • pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji

(Polski) Specjalista ds. zakupów

Czechowice - Dziedzice
Archiwalne
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Opis stanowiska:

  • badanie rynku dostawców, poszukiwanie i wybór dostawców/kooperantów oraz ocena jakości współpracy z nimi,
  • negocjowanie warunków współpracy oraz budowanie długotrwałych relacji z dostawcami,
  • analiza umów i dokumentów związanych z procesem zakupowym w języku polskim oraz angielskim,
  • zapewnienie dostaw surowców, materiałów i usług
  • tworzenie zamówień systemowych i ich rozliczanie

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny,
  • znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w negocjacjach warunków współpracy, zawierania umów z dostawcami/kooperantami zarówno polskimi jak i zagranicznymi,
  • znajomość funkcjonowania rynków surowcowych oraz zagadnień transportowych w przewozach krajowych i międzynarodowych – mile widziana
  • samodzielność i konsekwencja w działaniu, systematyczność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • dyspozycyjność, czynne prawo jazdy kat. B, gotowość do odbywania podróży służbowych

Oferujemy:

  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko i wsparcie doświadczonej kadry pracowniczej,
  • dużą samodzielność w realizacji zadań,
  • rozwój zawodowy w Spółce o stabilnej pozycji na rynku,
  • praca w międzynarodowym środowisku biznesowym,
  • pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji

 

(Polski) Pracownik produkcji – aparatowy rafinacji

Czechowice - Dziedzice
Archiwalne
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
  • stabilną pracę w firmie należącej do ścisłej czołówki największych producentów i dystrybutorów rafinowanych i odwanianych parafin, wosków oraz przemysłowych specyfików parafinowych,
  • kompleksowe wdrożenie na stanowisko,
  • pakiet opieki medycznej dla Pracowników dofinansowany przez Pracodawcę,
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • gratyfikacje jubileuszowe, pożyczki firmowe.

Opis stanowiska:

  • prowadzenie procesu produkcyjnego na odcinkach rafinacji parafin i gaczy parafinowych,
  • konfekcjonowanie parafin (taflowanie, produkcja bloków),
  • kontrola zbiorników magazynowych.

Wymagania:

  • dyspozycyjność, punktualność, zaangażowanie,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (czterobrygadowym),
  • mile widziane doświadczenie w pracy na produkcji,
  • wykształcenie średnie – mile widziane,
  • uprawnienia na wózek widłowy – mile widziane.

 

 

(Polski) SPECJALISTA ds. BEZPIECZEŃSTWA PROCESOWEGO I PPOŻ.

Czechowice - Dziedzice
Archiwalne
+

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Rekrutacja zamknięta